torsdag 17 mars 2011

Efter vi hade sett klart filmen igår kväll (som var sådär,
innehöll både vatten i kombination av klaustrofobiska
utrymmen så man fick lagom panik och självklart mosade
ansikten, blod, sprätt och jävulskap) så gick jag och la mig.
Sov själv hela natten då Tommi somnade på soffan så jag
bredde ut mig och låg tvärs över sängen. Vaknade vid
nio tiden som vanligt och nu har jag just blivit klar med
att skura golven här hemma. Hade bara rengöringsmedel
utan doft så det luktade inte speciellt nystädat men rent
blev det iallafall. Doften har jag fixat nu i efterhand med
en liten doftlykta.

Idag blir det nog bara en kort powerwalk. Ingen sol lyser
och tempmätaren visar minus 6. Får se hur långt jag
kommer. Senare blir det att fara på kören. Det blir kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar