tisdag 25 januari 2011

Då var föreläsningarna avklarade för den här kursen, så
nu är det bara gruppredovisningar och det stora provet
som är kvar. Jag tycker fortfarande att det är lika roligt
att gå i skolan som jag tyckte i början men att inte läsa på
fast schema längre känns lite bitterljuvt. Jag måste lägga
upp allting på ett helt annat sätt och ha pli på mig själv
som aldrig förr. Men men, klarade jag det andra så klarar
jag det här med. Det är ändå inte så länge kvar :)

Mer än att sitta och lyssna idag så har jag hunnit med att
fara till bölis och fångat solen på två små promenader.
Har även ätit middag här, en jätte god tomatsoppa.
Kvällen blir lugn och jag ska försöka komma på vad jag ska
skriva om i fördjupningsarbetet. När jag sedan far hem blir
det en snabb dusch, två avsnitt av rederiet och sen go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar