onsdag 9 mars 2011

Nu är jag ledig i tre veckor till. Tro inte att jag latar för det,
nej nej, jag var uppe redan vid nio imorse och har t.o.m
dammsugit. Igår tvättade jag nästan hela dagen, eftersom vi
alltid väntar med att tvätta tills vi använt upp allt som finns i
garderoberna, kändes det som iallafall. Men, nu är det prydligt
överallt och vi luktar inte unket nej, utan sommarfrisk!

På kvällen igår tog jag en promenad och köpte semmelfika
och sedan gottade vi oss framför teven och såg Scream.
Jag erkänner att jag fort.f tycker att den filmen är läskig.
Ännu läskigare blev den när Tommi somnade och jag fortsatte
se. Sen blev jag jätte rädd inatt när han yrvaken helt plötsligt
skrek KAAAARIN?!, eftersom jag hade filmen i huvet blev
jag då inställd på att Scream hade lyckats ta sig in i lägenheten.
Så var inte fallet, han ropade för att han trodde att jag fort.f
satt i vardagsrummet då jag inte låg bredvid honom men jag
låg bara i andra sängen, längst ner i fotändan i "fågelboet".

Snart ska jag pallra mig iväg och köpa sand,spån och mat till
lilla Steven. Hon är jätte förbannad och visar det genom att
bitas, försvinna och göra luriga tricks. Jag tror det är för att
hon vill ha buren städad. Så, så får det bli. Men först ska
jag ta mig en sista svängig ensam-mans-bugg till den här låten.
Det svänger som fan här hemma vid refrängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar