torsdag 6 januari 2011

God fortsättning på det nya året! Jag har firat det med för
många långa sovmornar nu när det är jullov. Men i morse
steg jag iallafall upp när Tommi for till jobbet vid halv tolv.
Gjorde frukost och kaffe, sjönk ner i soffan och kikade på
Madicken. Eftersom jag lika gärna kunde ha somnat om där
igen så bestämde jag mig för att ta en prommis istället
- som var väldigt uppfriskande. Så när jag kom hem rev jag
ut musikrummet och bar upp onödiga grejer till vinden.


Fick även lite fason på kablarna under skrivbordet
då jag hittade en skarvsladd till
i rivartaget ;)


Resten av dagen så har jag pillat i cubase, spelat piano
och försökt ta ton men det gick visst inte idag eftersom
näsdropparna är slut, hehe.. Till middag gjorde jag
spaghetti & quornfärssås som blev lika gott som alltid.
Jag åt så mycket tills jag hamnade i god-mat koma.
Resterna står nu och väntar på att Tommi ska komma hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar