fredag 18 mars 2011

Goddag! Igår kom solen fram nästan just efter jag skrivit
förra inlägget så istället för en kort runda blev det en rask
promenad Tomtebo runt. När jag kom in igen gjorde vi en
tidig middag och sedan packade jag upp glasen jag fått
av Farmor och körde en diskmaskin så nu är dom rena
och har fått sin plats i skåpet.

Det blev en timmes körövning igår och sedan for jag och
hälsade på Cirr. Kom hem vid halv tolv och svullade med
ostkrokar. Steven är en bortskämd gourmethamster så
hon tyckte inte om att vi delade med oss av krokarna.
Nej, det ska vara fina färska råvaror annars duger det inte.
Som straff för att man delar med sig av något hon inte
tycker om är ett "hänga-tag-bett". Tur att dom har små
tänder. När vi sedan gick och la oss sa Tommi att han
hoppades att han kunde somna även fast han sovit så
länge på dagen. Bara någon minut senare slumrade han
till och han sover än.

Nu ska jag börja med dagens ben/rygg träning och
när jag har duschat ska jag äta lunch. Jag har inte ätit
någon frukost, bara druckit kaffe, så det blir lunch idag
istället. Det blir nog en vända till med makaroner, morotsbiff
och gräddsås. Oj oj, gräddsås är ljuvligt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar