måndag 21 mars 2011

Idag blir det introduktion i utvecklingsstörnings kursen
som sedan håller i sig i fem veckor. Jag har varit i skolan
sedan tjugo över nio men tji fick jag för vi börjar visst inte
förrän klockan tio. Glömde skriva upp tiden innan vi fick "lov"
för tre veckor sedan.. Det gör inget. Det är bara skönt att
vakna tidigt, så kanske det går bättre att somna ikväll.

Efter den här kursen är det sista praktiken. Då får man välja
att antingen ha praktik i psykiatri eller utveckligsstörning.
Jag har sökt till psykiatrin men vet att det är ont om platser,
men man får ju hoppas iallafall.

När vi slutar vid halv tolv tiden ska jag nog bege mig mot
biblioteket för att se om dom har någon bok att låna ut till
mig. Sedan ska jag hem och säkert har vi redan då fått läxor
som det blir dags att ta itu med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar