fredag 11 mars 2011

Idag sov jag till lunch. När klockan började klucka imorse
gick upp och stängde av den och tänkte bara snooza i tian
och jag kommer ihåg att jag började fippla på mobilen men
jag ställde visst aldrig något larm, så trött var jag. Iallafall
så är jag igång nu och har duschat. Har lyckats hinna med
att förstöra baslådan också...... Det var inte meningen, jag
skulle bara lyssna på musik och sen blev det glapp i ljudet så
då var jag där och petade och då slutade den fungera. Haha..
Typiskt.

Igår fick Steven det äntligen städat. Nu verkar hon vara jätte
glad och som tecken på det har hon slutat bitas. Som bonus
fick hon ett större rör (tog delarna från det Nisse hade) så nu
har hon lite mer plats att låtsas gömma sig på.
Skar även av
några pinnar
från busken utanför köksfönstret åt henne.
(Busken ser ändå
för jävlig ut då mina snälla grannar har
skottat ner isflak på den
så den är helt knäckt). Men n
u är
det full fart på henne igen. Hon måste ju samla på sig inför
den hårda kalla vintern som hon verkar tro är nära. Hamstra,
gömma, bygga, smyga, gräva och framför allt försöka hitta
någon att föröka sig med?!?!!


Här hade Steven somnat efter att ha utforskat sitt nya hem.
Längst till vänster uppe i röret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar